Nettipsykiatri

Miten aloitan?

10 päivän muutos -ohjelman teho perustuu ennen kaikkea päivittäisiin tehtäviin, jotka pakottavat sinut uudelleenarvioimaan elämääsi. Jokaiselle päivälle on oma tehtävänsä ja niihin pääset 10 päivän muutos -käsikirjan kautta.

On sanomattakin selvää, että tehtävät kannattaa tehdä riittävän hyvin – onhan kyse nimenomaan sinun elämästäsi. On mahdotonta tarkalleen sanoa, kuinka paljon aikaa tehtäviin keneltäkin kuluu tai kuinka vaikeita ne kullekin ovat. Karkeana arviona voidaan kuitenkin sanoa, että tehtäviin kannattaa varata aikaa ainakin tunti päivässä ja että 4. ja 10. päivän tehtäviin saattaa kulua koko ilta. Tehtävät eivät ole helppoja eivätkä kivoja, vaan ne ovat rankkaa psykologista työtä ja juuri siksi ne usein toimivat. Jos haluat ainoastaan nyt heti nopeasti mukavan olon, niin voit lopettaa lukemisen tähän. Jos haluat voida tulevaisuudessa paremmin ja olet sen vuoksi valmis ahertamaan 10 päivää, niin jatka lukemista.

Nettipsykiatrin liikuntaohjelma on hyvä lisä 10 päivän muutos -ohjelmaan, samoin terveelliset elämäntavat. Ne eivät ole kuitenkaan välttämättömiä ohjelman läpiviemiseksi. Kaikkein tärkeintä on, että teet päivittäiset tehtävät.

Aloita näin:

1. Mene sivulle 10 päivän muutos -käsikirja.

2. Klikkaa otsikkoa 1. päivä (itsekunnioitus)

3. Seuraa ohjeita.

4. Seuraavana päivänä jatka käsikirjan seuraavan päivän tehtävällä.

Takaisin edelliselle sivulle.